Виртуальная приемная Виртуальная приемная
Директоров организации образования
государственной и частной формы собственности города Алматы

eye 
ГлавнаяБлог директора
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №85» Управления образования города Алматы
Дорогие друзья!

Приветствую Вас на персональном блоге руководителя школы который создан для того, чтобы иметь возможность непосредственного общения и обмена мнениями на различные темы.
Сегодня информационные технологии прочно вошли в нашу повседневную жизнь и являются частью современного общества. Интернет как средство коммуникации играет важную роль в формировании гражданского общества и является признаком открытости и прозрачности органов образования.

Құрметті блог қонақтары!

Сіздермен мектеп басшысының, түрлі оқиғаларға пікірлер алмасу, тікелей қарым-қатынас жасау мүмкіндігі болуы үшін құрылған жеке ресми блогымда сөйлесіп отырғаныма өте қуаныштымын.
Бүгінгі таңда ақпараттық технологиялар біздің күнделікті өмірімізге толықтай енді деуге болады жəне замануи қоғамның бір бөлігі болып табылады. Интернет коммуникация құралы ретінде азаматтық қоғамды құру жолында маңызды рөл атқарады жəне мемлекеттік білім беру органдарының ашықтық белгісі болып табылады.

  • Вопросы-ответы
  • Задать вопрос
Кожанова Ляззат Жумабековна   17-11-2023 16-53-51   Педагог
Вопрос:

Менің балам Ерланұлы Нұртөре 2016 жылғы, орыс мектебінің 2 б сыныбында оқиды. Мұғаліміміз Бодрыз Ирина Александровна менің баламды төмендетеді, айқайлап ұрысады. Осы айғайлағанның себебінен үйден дайындап барған сабағын айта алмайды. Балам мұғалімінен қатты қорқады. Балама сабақ айтуға мүмкіншілік бермейді. 16 қараша күні ата аналар жиналысында мұғалімнің айтуы бойынша 10 орыс бала үздік, 8 орыс бала орташа оқиды екен, калған қазақ, азербайжан, турк, курд балалар 3 ке оқиды. Ол мүмкінбе? Егер бала төмен оқыса ол баланын білімін көтеруге кім тырысуы керек? Мен бе немесе окытушы атағы бар мұғалімбе? Мен өзім үйде баланы оқытып жатырмын. Үй жұмысына берген тапсырманы сол үздік оқушыдан көшіріп жазып жіберіп көрдім, балам төмен балл алды, ал үздік оқушы 9-10 балл алды. ол қалай? Егер балам төмен оқитын болса оны неге алдыңғы қатарға отырғызбасқа? және баламмен тығыз дайындалмасқа, оқытпасқа? Біз көпұлттық мемлекетпіз. Неге Ирина Александровна Бодрых балаларды ұлтқа бөледі? Неге оған сен оқи алмайсын, оқимайсын дей береді. Кішкентай баланың сабаққа деген мотивациясын арттырмасқа?
Ответ:

Провела беседу с учителем нач классов Бодрых И А., на основании вашего заявления учителю Бодрых И.А. объявлено замечание.
Кожанова Ляззат Жумабековна   17-11-2023 16-54-55   Педагог
Вопрос:

Менің балам Ерланұлы Нұртөре 2016 жылғы, орыс мектебінің 2 б сыныбында оқиды. Мұғаліміміз Бодрыз Ирина Александровна менің баламды төмендетеді, айқайлап ұрысады. Осы айғайлағанның себебінен үйден дайындап барған сабағын айта алмайды. Балам мұғалімінен қатты қорқады. Балама сабақ айтуға мүмкіншілік бермейді. 16 қараша күні ата аналар жиналысында мұғалімнің айтуы бойынша 10 орыс бала үздік, 8 орыс бала орташа оқиды екен, калған қазақ, азербайжан, турк, курд балалар 3 ке оқиды. Ол мүмкінбе? Егер бала төмен оқыса ол баланын білімін көтеруге кім тырысуы керек? Мен бе немесе окытушы атағы бар мұғалімбе? Мен өзім үйде баланы оқытып жатырмын. Үй жұмысына берген тапсырманы сол үздік оқушыдан көшіріп жазып жіберіп көрдім, балам төмен балл алды, ал үздік оқушы 9-10 балл алды. ол қалай? Егер балам төмен оқитын болса оны неге алдыңғы қатарға отырғызбасқа? және баламмен тығыз дайындалмасқа, оқытпасқа? Біз көпұлттық мемлекетпіз. Неге Ирина Александровна Бодрых балаларды ұлтқа бөледі? Неге оған сен оқи алмайсын, оқимайсын дей береді. Кішкентай баланың сабаққа деген мотивациясын арттырмасқа?
Ответ:

Провела беседу с учителем нач классов Бодрых И А., на основании вашего заявления учителю Бодрых И.А. объявлено замечание.
Фамилия имя отчество:


Тематика вопроса:


Вопрос:


Введите код с картинки:


Еркибаева Нинель Гинаятовна
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №85» Управления образования города Алматы

Биография
Количество новых вопросов - 0
Всего вопросов - 2
Ответы на вопросы - 2
Личный кабинет